Caràcter Propi FEDAC

Un dia a FEDAC-Amílcar

Visita Virtual

Jocs Florals 2016: Cicle Mitjà

Els alumnes de Cicle Mitjà han celebrat els Jocs Florals d'enguany. Us deixem unes imatges de l'entrega de premis.

Darrera actualització (dissabte, 23 d'abril de 2016 18:21)

Jocs Florals 2016: Cicle Inicial

Els alumnes de Cicle Inicial hem celebrat Sant Jordi amb l'entrega de premis dels Jocs Florals.

Darrera actualització (dissabte, 23 d'abril de 2016 18:23)

Un alumne de FEDAC Amilcar guanya dues medalles d'argent

Aquest cap de setmana el nostre alumne de 1r d' ESO, J.V. , ha guanyat dues medalles d'argent en les proves de 100m. Lliures i 4 x 50 m. lliures mixtes en el XXIV Trofeu Nacional d'Osca. Ha participat amb el seu club, el Club Natació Atlètic Barceloneta. Enhorabona J.!

Els alumnes de Tercer de Primària a la fàbrica Cola Cao

Els alumnes de Tercer de Primària i els seus professors van visitar ahir dilluns la fàbrica Cola Cao. A la visita van descobrir el procès d'elaboració així com el treball que implica. Va ser una jornada divertida i ben dolça.

Edinburgh - Day 4

Al matí hem passejat pels carrers d'Edimburg. El nostre guia ens ha mostrat alguns racons de la ciutat i ens ha explicat curiositats sobre fets i personatges cèlebres. Després hem visitat el National Museum of Scotland, on es combinen exposicions sobre ciència, tecnologia i història.

A la tarda hem fet un tour pel Mary Kings Close, una visita a l'Edimburg del segle XVII.

Per acabar el dia hem participat en una "Ceilidh" (festa tradicional escocesa) juntament amb un grup d'estudiants de Lyon. Hem après balls típics i ens hem divertit.

Demà ben d'hora anirem cap a Glasgow, passarem el dia visitant la ciutat i a la tarda anirem a l'aeroport des d'on surt el nostre vol. Us esperem a Barcelona a les 21.15h.

Fem la collita de l'hort de l'escola!

Els alumnes de primer hem collit les hortalisses de l'hort i hem fet una amanida. Estava la mar de bona!

Darrera actualització (dimarts, 19 d'abril de 2016 21:59)

Edinburgh - Day 3

Avui hem viatjat a Stirling, una vila medieval on es troba el famós castell del mateix nom. Hem visitat el seu interior on hem conegut a diversos personatges de l'època. Després de dinar hem anat al llac més gran d'Escòcia, Loch Lomond i hem gaudit d'un agradable creuer. Finalment hem visitat el poblet més bonic d'aquestes terres.

Edinburgh - Day 2

Avui hem tigut un dia típicament escocès: plugim tot el dia! Tot i així hem visitat el Castell d'Edinburgh, on els alumnes han conegut a Queen Margaret of Scotland, la Catedral de Saint Giles i el centre històric de la ciutat. A la tarda hem fet un munt d'activitats al Dynamic Earth, un museu interactiu on han gaudit de diferents espais sobre la creació i evolució del nostre planeta.

Edinburgh - Day 1

El nostre primer dia a Edimburg hem dinat contemplant els ponts d'Edimburg i hem visitat el Botanic Garden abans de conèixer a les famílies.

St. Patrick's Day!

Yesterday the second grade students learnt about St. Patrick's Day!

Els dilemes de 3rESO: Fas veure que no has vist res?