Som FEDAC

Només per Usuaris Registrats

Primera Preavaluació

Primera Preavaluació ESO i Batxillerat

Us recordem que el butlletí amb els resultats de la primera preavalució d'ESO i Batxillerat es pot trobar des del dia 24 d'octubre a la plataforma Clickedu, entrant amb la vostra contrasenya de pares, mares o tutors/es legals.

5è Primària celebra la Castanyada a Vallgorguina

Avui els alumnes de 5è de Primària han anat a Can Plana (Vallgorguina) per celebrar la Castanyada. En arribar s'han separat amb dues monitores: els de 5è A amb la Momo (Montse), i els de 5è B amb la Carme.

Després d'esmorzar, han anat a fer una passejada pel bosc. Entre altres coses, les monitores els han ensenyat els noms dels arbres, les seves fulles i els fruïts que donen, han pogut veure una carbonera i descobrir com era un forn de pega. Al final de la ruta han pogut agafar castanyes!

Després de dinar, les dues classes han estat fent molts jocs i han pogut veure alguns animals.

Ha estat una sortida ben completa i molt especial per a ells, i volem compartir-la amb tots vosaltres amb les següents fotografies.

Darrera actualització (dilluns, 27 d'octubre de 2014 20:30)

Sortida de 3r Primària: "Treballem l'Ed.emocial"

El passat dimecres  22 d'octubre, els alumnes de 3r de primària vam visitar "La Granja" a St Mª de Palautordera. Allà vam realitzar activitats molt divertides per treballar la comunicació positiva i altres aspectes sobre les emocions. Va ser un dia genial, envoltats de natura. Us fem un tast amb algunes fotografies. Al clickedu en descobrireu moltes més!!

Darrera actualització (dilluns, 27 d'octubre de 2014 21:58)

Cicle Inicial de Castanyada a Can Ribas

Hola pares i mares!!

El passat dimecres 22 d’octubre vam anar a Can Ribas. Allà vam fer panellets i vam anar a visitar el bosc. Ens ho vam passar d’allò més bé!!

Voleu saber més? Entreu a l’àlbum de la classe a través de clickedu.

3rESO - Pujada a Montserrat

Més informació i fotos al blog de Pastoral.

Darrera actualització (dimecres, 29 d'octubre de 2014 14:33)

Els alumnes de 4t Primària visitem el Museu del Pare Coll

Avui divendres, els alumnes de 4t de Primària han visitat el Museu del Pare Coll, a Vic. Han après moltes coses i han passat un dia fabulós. Us hem anat informant via twitter. Us deixem un avanç de l'àlbum que trobareu en breu a Clickedu.

Museu Pare Coll 4t Primària

Domund 2014

Diumenge que ve celebrarem la Jornada Mundial de les Missions. Tots som conscients que l’Església existeix per a evangelitzar, per a anunciar Jesucrist i que tots els homes del nostre món puguin arribar a conèixer-lo i estimar-lo.

El lema triat per a la celebració d'enguany és: Reneix l'alegria. Amb Jesús sempre neix i reneix l'alegria.

El dia del Domund, 19 d'octubre, agraïm al Senyor el testimoni de tants missioners i missioneres. Sacerdots, religiosos, religioses i laics que han deixat la seva casa, la família, la seva terra per anar a llocs on no es viu millor que en els nostres pobles.

L'escola col·laborarà amb la campanya del Domund des del dilluns 20 d'octubre fins el divendres 24. A Infantil i Primària els alumnes poden fer les seves aportacions a les guardioles que passaran per les aules. A Secundària i Batxillerat se'ls hi farà arribar un sobre que podran retornar a la porteria del centre.

Convivències 1rESOA

Convivències 4tESO

Darrera actualització (dimarts, 7 d'octubre de 2014 22:40)

Celebrant la Mare de Déu del Roser

Avui hem celebrat a l'escola la Mare de Déu del Roser. Com ja és habitual, una xocolatada ha posat un xic dolç en aquest dia nostre! Us deixem amb unes imatges.

#Convivències2014

Reunions de pares i mares

Recordem a les famílies les convocatòries per les Reunions de  pares i mares:

Dia 30 de setembre: E. Infantil

Dia 1 d'octubre: E. Primària

Dia 2 d'octubre: ESO-Batxillerat

En tots els casos la convocatòria és a les 18.00 h a la Sala d'actes de l'escola.